فوايد شركت در آزمون آزمايشي آيلتس

ما به شما كمك مي كنيم با صرفه جويي در هزينه و وقت خود، براي آزمون آيلتس آماده شويد.

پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

فوايد شركت در آزمون آزمايشي آيلتس

۳ بازديد

آزمون آزمايشي آيلتس از جمله تدابيري است، كه مي تواند متقاضي را نسبت به وضعيت موجود خود آگاه كرده، و پس از ارائه مشاوره تخصصي از مدرسان آيلتس با تقويت كردن نقاط ضعف خود، آزمون اصلي را با موفقيت پشت سر بگذارد.

اين نكته را حتما در نظر داشته باشيد كه پس از رفع نقاط ضعف، مجددا در آزمون آزمايشي آيلتس شركت نمائيد تا با اطمينان خاطر بيشتري در آزمون اصلي شركت كنيد.

شما حتما در طي تحصيل خود از پاسخ دهي به نمونه سوال و شركت در آزمون هاي آزمايشي از پيش طراحي شده استفاده كرده و از فوايد آن با خبر هستيد.

اين قضيه در مورد آزمون آيلتس هم صدق مي كند بطوريكه شركت در آزمون آزمايشي آيلتس كه توسط موسسات معتبر برگزار مي شود ميتواند يكي از بهترين مراحل آماده سازي يك داوطلب پيش از انجام آزمون اصلي باشد.

پس از ثبت نام براي شركت در آزمون آيلتس بايد آمادگي كامل براي شركت در امتحان را كسب كنيد.‌‌

شركت در آزمون آزمايشي آيلتس به شما اين امكان را مي‌دهد تا بفهميد كه سطح زبان انگليسي شما در چه حدي است و در چه مهارت هايي  بايد بيشتر‌‌ تلاش كنيد‌‌ تا بتوانيد نمره‌‌ مورد نظر خود را در اين آزمون‌‌ كسب نماييد.‌‌

اولين قدمي ‌كه براي موفقيت در آزمون آيلتس بايد برداريد اين است كه خود را براي شركت در اين آزمون آماده كنيد.‌‌ علاوه بر شركت در دوره‌هاي آمادگي آزمون آيلتس و مطالعه منابع آزمون،‌‌ پيشنهاد مي شود كه در يك يا چند آزمون‌‌ آزمايشي آيلتس نيز شركت كنيد.‌‌

امروزه اين آزمون در مراكز مختلفي در سرتاسر جهان برگزار ‌‌مي‌شود.‌‌

دسترسي آسان به آزمون آزمايشي آيلتس يكي از مزيت هاي اين نوع آزمون است. آزمون هاي آزمايشي توسط مؤسسات مختلفي برگزار مي شود، و با جستجويي در اينترنت مي تواند فهرستي از مراكزي كه اين قبيل آزمون هاي آزمايشي را برگزار مي كنند، شناسايي نمائيد.

اين نكته را نيز در نظر داشته باشد كه شما قبل از شركت در يك آزمون آزمايشي آيلتس نيز مي توانيد با استفاده از تست هاي موجود در بازار و يا دوره هاي آنلاين آيلتس خود را آماده تر سازيد.

هنگام پاسخ به تست ها، سعي كنيد همه جانبه شرايط آزمون را شبيه سازي كنيد تا نمره ي كسب شده ي شما در آزمون آزمايشي و پس از آن در آزمون اصلي بيشتري رضايت را براي شما به دنبال داشته باشد.

بطور مثال اگر ميتوانيد ميزان استرس وارده را با اندازه گيري زمان دقيق با كرنومتر و همچنين پخش كردن صداهاي اطراف براي خود شبيه سازي كنيد تا از استرس شما در روز امتحان بكاهد.

آزمون آزمايشي آيلتس مي تواند آمادگي لازم جهت انجام موفقيت آميز در آزمون آيلتس را براي شما فراهم كند.

موفقيت پيش روي شماست

شركت در آزمون آزمايشي آيلتس كمك مي كند تا اعتماد به نفس شما بالا برود و با‌‌ به كارگيري روش هاي موفقيت آميز تر به كسب نمره و مدرك بهتر در آزمون اصلي نزديك تر شويد.‌‌

بايد به اين نكته توجه كرد كه‌‌ براي ورود به دانشگاه‌هاي ‌‌بين‌المللي معتبر بايد نمره بالايي داشته باشيد.‌‌

بنابراين كسب نمره بالا در آزمون آيلتس به معني فراهم كردن يكي از شرايط‌‌ اصلي ورود به دانشگاه‌هاي برتر خواهد بود.

بسياري از موسسات آموزشي حوزه ي زبان امروزه اقدام به برگزاري آزمون هاي شبيه سازي شده يا آزمايشي آيلتس مي كنند اما داوطلب بايد بهترين و مطمئن ترين آن ها را انتخاب كند تا ضمن آگاهي از نمره و توانايي هاي واقعي خود، در صورت نياز از اين موسسات در ادامه ي راه مطالعاتي خود كمك و بهره بگيرد.

شايد در پس فعاليت هاي مطالعاتي يك داوطلب مهمترين تاثير را ، يك همراه، پشتيبان يا يك موسسه ي آموزشي خوب دارد كه ضمن برآيندگيري از دانش زباني داوطلب، در مواقع نياز او را به راه اصلي هدايت مي كند.

آزمون آزمايشي آيلتس تمرينات ارزشمندي را در بخش ليستنينگ ،مهارت خواندن و رايتيتنگ آيلتس براي شما فراهم مي كند. شما اين آزمون را در شرايط واقعي در يك مركز آزمون رسمي انجام مي دهيد، درست مثل آزمون واقعي. علاوه بر اين، شما براي عملكرد ليستنينگ، مهارت  خواندن ورايتينگ خود نمره مي گيريد.

نمي توانيد از نتيجه آزمون آزمايشي آيلتس به عنوان نمره رسمي استفاده كنيد. با اين حال  اين هنوز يك روش عالي براي شناخت سطح آيلتس فعلي و نحوه مقايسه آن با سطح هدف مورد نياز شماست.

چالش كرونا...

چالش جديدي كه ويروس كوويد-19 يا كرونا براي كل سيستم هاي آموزشي ايجاد كرده علاوه بر سختي هاي آن فوايدي را نيز داشته است.

برگزاري آزمون هاي آزمايشي آيلتس پيشتر بصورت حضوري برگزار مي شد اما تاثير گسترش اين ويروس به گونه اي چالش ايجاد كرده است كه امروزه نه تنها آزمون آزمايشي آن، بلكه انجمن آيلتس را بر آن داشته تا آزمون اصلي آيلتس را نيز بصورت آنلاين برگزار نمايد.

خود اين مسئله چالش جذابي براي موسسات و داوطلبين است تا همواره بر اين موضوع واقف باشند كه مانند آزمون مصاحبه ي گفتار در آيلتس، كليات اين آزمون نيز ميتواند تحت شرايط خاصي دستخوش تغييرات عمده اي شود. در نتيجه هم فرد و هم سازمان بايد نهايت تلاش ذهني خود را بكار گيرد تا با هر چالشي روبرو شود و از عهده مديريت آن برآيد.

آزمون هاي آنلاين تا حد زيادي از لحاظ هزينه به نفع موسسات و داوطلبيني است كه ميبايست تا قبل از اين ماجراها وقت و هزينه ي بسياري را صرف دادن تست هاي هفتگي كنند.

اما اينبار ارتباطات و مدرنيته به كمك اين دسته از افراد آمد تا بتوانند در راحتي هرچه تمامتر آزمون خود را سپري كنند.

چه كساني مجاز به شركت در آزمون آزمايشي آيلتس هستند؟

تمامي علاقه مندان به زبان اعم زبان آموزان يا داوطلبيني كه ميخواهند با هر عنواني يا هر هدفي حتي صرفا بعلت آشنايي با ساختار آزمون آيلتس آشنا شوند ميتوانند در چنين آزمون هايي شركت كنند.

اين امكان وجود دارد كه با شركت در اين آزمون ها و بدست آوردن اعتماد بنفس كافي انگيزه اي در آنها ايجاد شود تا بطور رسمي و واقعي خود  را در آزمون اصلي محك بزنند و مدرك آن را دريافت كنند.

ناگفته نماند اين آزمون حتي ميتواند تعيين كند كه چه دسته از افرادي نيازمند مربي مخصوص آزمون هاي آيلتس و تدريس دوباره هستند و احيانا در چه مهارت هايي دچار ضعف بيشتري مي باشند.

متقاضيان شركت در آزمون آيلتس از طريق آزمون آزمايشي آيلتس با شناخت ضعف خود ميتوانند به راحتي آن را مرتفع سازند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.